niedziela, 22 czerwca 2014

Prolog część 2

Nie będę się wam przedstawiać, bo już mnie znacie. To ja Lola Horan. Mam teraz piątkę dzieci, męża i super przyjaciół. Bliźniaki mają już 16 lat,  młodsza córka 14, młodszy syn ma 10 lat, a najmłodsza pociecha ma 5 lat.. Moi najstarsi synowie zajęli się modelingiem najmłodsza córka chce iść w ich ślady. Reszta moich dzieci jest uzdolniona muzycznie i to jest ich największa pasja. Jednak wszyscy na razie skupili się na nauce na szczęście. Może teraz powiem coś o sobie. Jestem szczęśliwą żoną i matką. Mam wspaniałego męża, który już tak dużo nie podróżuje. One Direction na razie zajmuje się swoimi rodzinami. Jednak teraz planują trasę po całym świecie jednak w wakacje, żeby zabrać swoje rodziny ze sobą i nie przerwać dzieciom nauki w połowie roku szkolnego. Co może oznaczać, że zaczęli używać mózgów, ale czegoś więcej dowiecie się już niedługo.

1 komentarz: