poniedziałek, 25 listopada 2013

To już rok! :D

Hej wszystkim dziś mija rok odkąd założyłam tego bloga. Dziś miałam dodać rozdział jednak jestem chora i nie mam weny ani ochoty do pisania. Dziękuje wszystkim, którzy są ze mną od początku, że chce się wam czytać moje wypociny.  Dziękuje też tym, którzy dołączyli później.  Jestem wam bardzo wdzięczna za każdy komentarz pozytywny i negatywny.  Dziękuje też za każde wejście i przeczytanie rozdziału. Wiem za dużo razy napisałam dziękuje ale sama nie wiem co mam napisać i nie wiem co powiedzieć wam moim czytelnikom. Dziękuje Ice Duchniak (jeżeli źle odmieniłam to przepraszam) za to, że komentuje każdy rozdział i daje mi kopniaka do dalszego pisania. Szkoda, że co poniektóre osoby przestały już to czytać. Dobra już przestaje pisać. Jeszcze raz wszystkim dziękuje i postaram się rozdział dodać jak najszybciej. 
Zapraszam też wszystkich na ask'a bloga http://ask.fm/wegreetinlondon.

1 komentarz:

  1. AWWWWWWWWW ;* Wzruszałam się <3 Te kopniaki nie są takie złe co nie ? Szybkiego powrotu do zdrówka by dobra była WÓDKA xD
    P.S zapraszam do mnie na 3 blog
    http://mylife-not-your-life.blogspot.com/ (OBSERWATORZY SĄ NA DOLE STRONY)

    OdpowiedzUsuń