czwartek, 25 lipca 2013

The Versatile Blogger

The Versatile Blogger

Dostałam nominacje do The Versatile Blogger

Zasady:
1) Podziękować osobie, która cię nominowała. 
2) Pokazać na blogu nagrodę  The Versatile Blogger.
3) Ujawnić 7 faktów o sobie.
4) Nominować 15 blogów, które według ciebie na to zasługują.
5) Poinformować nominowanych.



1) No więc dziękuje Nicole :3 za nominacje. Chociaż wcale mi się nie podoba już moje opowiadanie i uważam, że jest coraz gorsze. 
2)
3) To teraz czas na 7 faktów o mnie. 
1. Z zespołu najbardziej lubię Niall'a. 
2. Kocham czytać książki. Moja mała biblioteczka co chwilę się powiększa. 
3. Bardzo lubię historię.
4. Do prowadzenia bloga namówiła mnie kuzynka. 
5. Jestem wielką fanką FC Barcelony.
6. Jak tylko mam wolny czas to prowadzę blogi i słucham muzyki. Moim ulubionymi piosenkarzami są South Blunt System, Pih, Peja i wielu innych podobnych wykonawców. 
7. Panicznie boje się lekarzy i pobierania krwi. 

4) Nominowane blogi

3 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominacje, niesttey nie mam czasu by się w takie coś bawić :)
    Jeszcze raz dziekuję i przepraszam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy ślicznie za nominację, odpowiedź już na naszym blogu :D
    +zapraszamy do czytania: http://stayalivejuststayalive.blogspot.com/ ♥
    Chelly and Eve

    OdpowiedzUsuń