niedziela, 11 sierpnia 2013

Co wy na to?

Hej dziewczyny. Ostatnio byłam u mojej przyjaciółki, która kocha One Direction i Taylor Swift. Ona czyta mojego bloga. Mam do was takie pytanie. Co wy na to, żeby Taylor była tu pozytywną postacią przeprosiła chłopaków i była dobra. Wszystko zależy od was. To jest tylko propozycja. Proszę was napiszcie swoje zdanie, żeby potem nie było pretensji o to, że Taylor jest dobra czy zła. Jak już zacznę pisać jedna wersje to będziecie musiały to zaakceptować.  Czekam na wasze propozycje.
Do następnego Babajaga.

4 komentarze:

  1. Wolę żeby Tay była zła bo tak pasuje do opowiadania :)
    Ale to twój wybór

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie spoko, może być dobra <3
    Buziaki, Ola.
    PS. Muszę nadrobić zaległości i wreszcie przeczytać Twoje opowiadanie! :)
    Pozdrawiam,
    Olka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Jeżeli o mnie chodzi, to jest mi obojętne. Jak ty uważasz. To Twoje opowiadanie i zdaję się całkowicie na Ciebie :)
    Ściskam, Maarit :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Nominowałam Cię do Versatile Blogger. Zasłużyłaś na to :)
      Więcej informacji u mnie na love-of-accident.blogspot.com

      Usuń